Тема: Безопасность лекарственных средств

Статьи: 21 – 30 из 43
Сортировать по:
Разделы: Фармаконадзор |
Питання безпеки застосування препаратів, діючою речовиною яких є кальцитонін або триметазидин
Разделы: Фармаконадзор |
Побічні реакції на лікарські засоби як одна з ліко-пов’язаних помилок та їх зв’язок із медичною помилкою (повідомлення І)

О.В. Матвєєва1, к.м.н., директор департаменту, А.Б. Зіменковський2, д.м.н., професор, завідувач кафедри, В.П. Яйченя1, начальник відділу бази даних, 1департамент післяреєстраційного нагляду ДП «Державний експертний центр МОЗ України», 2кафедра клінічної фармації, фармакотерапії та медичної стандартизації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Разделы: Обзор |
Побочное действие лекарственных средств в гериатрической клинике

Л.М. Ена, Е.В. Купраш, Институт геронтологии АМН Украины, г. Киев

Разделы: Фармаконадзор |
Про затвердження Порядку проведення моніторингу безпеки та ефективності лікарських засобів у стаціонарах закладів охорони здоров’я
Разделы: Фармаконадзор |
Ще раз про фармаконагляд, зокрема про непередбачені побічні реакції

О.В. Матвєєва, О.П. Вікторов, І.О. Логвіна, В.П. Яйченя Управління післяреєстраційного нагляду ДП «Державний фармакологічний центр» МОЗ України

Разделы: Фармаконадзор |
Аналіз ситуації щодо безпеки медичного застосування бета-адреноблокаторів в Україні

А.Ж. Оголь, Державний фармакологічний центр МОЗ України, Хмельницька міська поліклініка № 1,О.П. Вікторов, Державний фармакологічний центр МОЗ України, Національний науковий центр «Інститут кардіології імені академіка М.Д. Стражеска» АМН України, м. Київ

Разделы: Лекция |
Ацетилсалициловая кислота

А.П. Викторов, Государственный фармакологический центр МЗ Украины, Национальный научный центр «Институт кардиологии имени Н.Д. Стражеско» АМН Украины, г. Киев

Разделы: Фармаконадзор |
Информация ВОЗ
Разделы: Обзор |
Медикаментозна хвороба як наслідок впливу лікарських засобів

О.В. Давидович, В.Ю. Приходько, Н.Я. Давидович, М.В. Олійник, Н.О. Маслєнікова, Національна медична академія післядипломної освіти імені П.Л. Шупика, м. Київ; Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського

Разделы: Обзор |
Парацетамол и бронхиальная астма у детей
По материалам рекомендацийЕвропейского респираторного общества

О.А. Яковлева, И.А. Дорошкевич, А.О. Жамба, Винницкий национальный медицинский университет имени Н.И. Пирогова

Партнеры

ЛоготипЛоготипЛоготипЛоготип