Раздел: Фармаконадзор

Статьи: 1 – 10 из 55
Сортировать по:
Темы: Остеопороз |
Фармакологическое взаимодействие: краткий справочник
Препараты, используемые при остеопорозе
Темы: Безопасность лекарственных средств |
Контроль за безпечним застосуванням лікарських засобів у Тернопільській області

К.А. Посохова, д.мед.н, професор, керівник Тернопільського регіонального відділення Державного експертного центру МОЗ України, О.М. Олещук, д.мед.н, професор, відповідальна за фармаконагляд у Тернопільській області, Л.М. Матюк, головний терапевт Департаменту охорони здоров’я Тернопільської ОДА

Темы: Безопасность лекарственных средств |
Відсутність ефективності лікарських засобів

О.В. Матвєєва, к.мед.н., директор Департаменту післяреєстраційного нагляду, В.П. Яйченя, начальник відділу інформаційно-аналітичної роботи, ДП «Державний експертний центр МОЗ України», м. Київ

Темы: Безопасность лекарственных средств |
Розповідь про невдачу антиретровірусної терапії, а не відсутність ефективності антиретровірусних лікарських засобів

О.В. Матвєєва, к.мед.н., директор Департаменту післяреєстраційного нагляду ДП «Державний експертний центр МОЗ України», м. Київ, С.М. Антоняк, ст.н.с., відділ вірусних гепатитів та СНІДу ДУ «Інститут епідеміології та інфекційних хвороб імені Л.В. Громашевського НАМН України», Л.І. Гетьман, лікар-інфекціоніст відділення ВІЛ/СНІД клініки ДУ «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами МОЗ України»

Темы: Безопасность лекарственных средств |
Фармаконагляд:головні результати 2013 року

О.В. Матвєєва, к.мед.н., директор департаменту, В.П. Яйченя, начальник відділу інформаційно-аналітичної роботи, О.І. Євко, відділ організації роботи регіональних відділень фармаконагляду, І.О. Логвіна, заступник директора, Департамент післяреєстраційного нагляду ДП «Державний експертний центр МОЗ України», м. Київ

Темы: Безопасность лекарственных средств | Терапия |
Побічні реакції, спричинені анальгетиками-антипіретиками при їх медичному застосуванні

М.Г. Ілляш1, д.мед.н., професор, завідувач, Т.Л. Шевченко1, к.хім.н., старший науковий співробітник, О.Є. Базика1, к.мед.н., старший науковий співробітник, С.І. Деяк1, к.мед.н., старший науковий співробітник, О.В. Матвєєва2, к.мед.н., директор, І.О. Логвіна2, заступник директора, В.П. Яйченя2, начальник відділу інформаційно-аналітичної роботи, О.В. Кашуба2, к.мед.н., експерт, 1відділ клінічної фармакології з лабораторією функціональної діагностики, Національний науковий центр «Інститут кардіології імені академіка М.Д. Стражеска» НАМН України, м. Київ, 2Департамент післяреєстраційного нагляду ДП «Державний експертний центр МОЗ України», м. Київ

Темы: Аллергология и иммунология | Безопасность лекарственных средств |
Несприятливі події після імунізації

О.М. Сахнюк1, директор Департаменту, О.В. Матвєєва2, директор Департаменту, Г.В. Мойсеєва1, заступник директора Департаменту, В.А. Васильєва1, начальник відділу клінічних випробувань та моніторингу МІБП, Т.І. Башкатова1, провідний фахівець відділу клінічних випробувань та моніторингу МІБП; 1Департамент медичних імунобіологічних препаратів та імунопрофілактики, 2Департамент післяреєстраційного нагляду, ДП «Державний експертний центр МОЗ України», м. Київ

Темы: Безопасность лекарственных средств |
Летальні наслідки побічних реакцій на лікарські засоби за даними здійснення фармаконагляду в Україні у 2012 році

О.В. Матвєєва, к.м.н., директор департаменту, В.П. Яйченя, начальник відділу баз даних, І.О. Логвіна, заступник директора департаменту, О.Л. Хоромська, заступник начальника відділу фармаконагляду, департамент післяреєстраційного нагляду Державного підприємства «Державний експертний центр МОЗ України», м. Київ

Темы: Безопасность лекарственных средств |
Побічні реакції на лікарські засоби як одна з ліко-пов’язаних помилок та їхній зв’язок із медичною помилкою (повідомлення ІІ)

О.В. Матвєєва1, к.м.н., директор департаменту, А.Б. Зіменковський2, д.м.н., професор, завідувач кафедри, В.П. Яйченя1, начальник відділу бази даних, 1департамент післяреєстраційного нагляду ДП «Державний експертний центр МОЗ України», 2кафедра клінічної фармації, фармакотерапії та медичної стандартизації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Темы: Безопасность лекарственных средств |
Питання безпеки застосування препаратів, діючою речовиною яких є кальцитонін або триметазидин

Партнеры

ЛоготипЛоготипЛоготипЛоготип