Автор: Зименковский А.Б.

Статьи: 1 – 2 из 2
Сортировать по:
Темы: Безопасность лекарственных средств | Разделы: Фармаконадзор |
Побічні реакції на лікарські засоби як одна з ліко-пов’язаних помилок та їхній зв’язок із медичною помилкою (повідомлення ІІ)

О.В. Матвєєва1, к.м.н., директор департаменту, А.Б. Зіменковський2, д.м.н., професор, завідувач кафедри, В.П. Яйченя1, начальник відділу бази даних, 1департамент післяреєстраційного нагляду ДП «Державний експертний центр МОЗ України», 2кафедра клінічної фармації, фармакотерапії та медичної стандартизації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Темы: Безопасность лекарственных средств | Разделы: Фармаконадзор |
Побічні реакції на лікарські засоби як одна з ліко-пов’язаних помилок та їх зв’язок із медичною помилкою (повідомлення І)

О.В. Матвєєва1, к.м.н., директор департаменту, А.Б. Зіменковський2, д.м.н., професор, завідувач кафедри, В.П. Яйченя1, начальник відділу бази даних, 1департамент післяреєстраційного нагляду ДП «Державний експертний центр МОЗ України», 2кафедра клінічної фармації, фармакотерапії та медичної стандартизації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Партнеры

ЛоготипЛоготипЛоготипЛоготип