Автор: Шевченко Т.Л.

Статьи: 1 – 1 из 1
Сортировать по:
Темы: Безопасность лекарственных средств | Терапия | Разделы: Фармаконадзор |
Побічні реакції, спричинені анальгетиками-антипіретиками при їх медичному застосуванні

М.Г. Ілляш1, д.мед.н., професор, завідувач, Т.Л. Шевченко1, к.хім.н., старший науковий співробітник, О.Є. Базика1, к.мед.н., старший науковий співробітник, С.І. Деяк1, к.мед.н., старший науковий співробітник, О.В. Матвєєва2, к.мед.н., директор, І.О. Логвіна2, заступник директора, В.П. Яйченя2, начальник відділу інформаційно-аналітичної роботи, О.В. Кашуба2, к.мед.н., експерт, 1відділ клінічної фармакології з лабораторією функціональної діагностики, Національний науковий центр «Інститут кардіології імені академіка М.Д. Стражеска» НАМН України, м. Київ, 2Департамент післяреєстраційного нагляду ДП «Державний експертний центр МОЗ України», м. Київ

Партнеры

ЛоготипЛоготипЛоготипЛоготип